update


här kommer en liten uppdatering över vad jag haft för mig de senaste dagarna: i lördags var jag i köpenhamn med anna och pauline och emelie. på kvällen åkte vi över till malmö och tilbringade söndagen där. i måndags var det mentorsdag och mentorn själv började gråta när hon skulle hålla tal. på tisadgen var det AVSLUTNING och på kvällen middag och brännboll och kramar och grinande hos lisa. när det var slut åkte vi rödgråtna och jävliga hem till valter som fick sig ett gott skratt när han såg oss. tjugo minuter senare var han inte lika glad när han själv satt och bölade över att hans mentor och vi ska sluta. valter har ju nämligen ett år kvaaar! hahaha. herre min bövel vad skönt det är att grundskolan är slut ändå.

Kommentarer
Postat av: FINA

gott med jordgubbar!

2009-06-11 @ 16:17:28
URL: http://www.metrobloggen.se/fina
Postat av: candythuva

goddag den försvann

2009-06-11 @ 20:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0